Monday, July 17, 2006

DAG ZES

18.40 Beste mensen, ik ben bijna de hele dag in de stad geweest. Daarom geen update gedurende de dag. Het probleem met zo'n weblos is, dat wanneer je het veelvuldig wilt updaten, dat je dan dus achter je computer moet zitten en op een gegeven moment je huis niet meer uitkomt om te kijken wat er allemaal eigenlijk gebeurt in de stad. Later vanavond nog een aardig verslag van vandaag en of vannacht of morgen (hangt een beetje af van of ik nog energie heb), een heel aantal exclusieve foto's van een Hezbollah lanceer installatie hier in Beirut. Situatie hier vrij normaal. Af en toe een raketinslag, maar ik moet zeggen dat het allemaal al een beetje begint te wennen. Natuurlijk schrik je iedere keer, maar ach, je kunt er niet de hele dag over blijven zeuren. Trouwens, 200 Nederlanders zijn vanochtend vroeg met bussen geevacueerd naar Syrie. Ik kreeg een paar uur geleden een mailtje van iemand in de bussen dat ze veilig in Syrie waren aangekomen en met militiare toestellen van het Nederlandse leger naar huis zullen worden gevlogen.

Harald Doornbos

1 comment:

Jacqueline Wesselius said...

Dag Harald, zou je misschien even contact met me/ons willen opnemen?
Groetjes, Jacqueline
jwesselius@dejournalist.nl